Compra Eixample

Compra Eixample
Tota l’actualitat del món del comerç
Notícies

Turinter, assessors de viatge per a l’empresa

2 de març de 2017

Davant d'un món globalitzat en la pràctica totalitat dels àmbits de la nostra vida, l'especialització és un valor a l'alça que marca diferència, i això ho podem constatar en molts dels establiments de Compraeixample com viatges Turinter, una assessoria de viatges que ha esdevingut referent oferint servei especialitzat i personalitzat a les empreses. L’agència està ubicada al carrer Bailèn, 46 a l’Eix Fort Pienc. Josep Vies, un dels seus responsables ens explica com funciona i que ofereix Turinter.

Què és Turinter? Quina és la seva historia al carrer Bailèn?

Al juliol de 1979, gràcies a un grup de professionals de gran experiència en el sector, neix Turinter, agència de viatges especialitzada en viatges de negocis. Des d'aquell mateix moment, ens vam especialitzar en oferir un servei d'alta qualitat a les empreses, proporcionant assessorament i atenció continuada en la programació i execució de tots els seus viatges, i sempre amb la filosofia de defensar els seus interessos.

L'any 1996 vam entrar a formar part de la cadena d'agències de viatges Lufthansa City Center, present a 61 països, amb un total de 540 oficines que globalment aporten una facturació propera als 4.000 milions d'euros. Això ens permet una capacitat de negociació de compres que ofereix el millor preu del mercat als nostres clients.

Turinter és també soci i fundador del grup Travel Advisors, Gremi Empresarial i Professional d'Agències de Viatges. Aquest prestigiós grup unifica, en l'àmbit nacional, les agencies més destacades en el camp dels viatges de negocis, incentius i de vacances personalitzades.

Qui està al capdavant del negoci?

Des de 1984, estem al capdavant de Turinter un grup de persones formades tant al sector turístic com a l'empresarial, totes, a més, direcció i personal, amb una formació continuada en todos los ámbitos de nuestro sector. I és que a la velocitat que es mou avui dia la societat, tan canviant, mantenir-se al dia en matèria de formació és una eina imprescindible per poder ser competitiu i donar al client el que necessita.

Quins són els vostres serveis? I a quin tipus de clients van destinats?

Oferim tot tipus de serveis per a les empreses, des de viatges de negoci, a viatges d'incentius, viatges per a reunions, fires, ... Posem a la disposició dels nostres clients un servei integral amb el què les seves necessitats de viatge arreu del món es formalitzen còmodament, posant solució a tots els tràmits i costos amb les millors condicions del mercat.

La nostra dilatada experiència en viatges d'incentius, per exemple, ens ha portat a tenir un ampli coneixement de les destinacions més habituals, fet que facilita l'elaboració de projectes d'acord a les necessitats que ens plantegen, assessorant el client, a més, en el viatge més adequat i la campanya més idònia que ha de seguir per obtenir l'objectiu desitjat.

Gestionem, també, visats i tot el que té a veure amb reunions de vendes, un acte o un sopar. Ens encarreguem dels hotels, de buscar les sales i recintes, a més de vols, trasllats, ... i tot oferint a les nostres empreses registrades un servei permanent 24 hores doncs en ocasions, els viatges professionals estan subjectes a modificacions inesperades de darrera hora.

I a més de tot això, disposem d'un equip de professionals altament qualificats per assessorar a qualsevol client sobre experiències úniques a qualsevol lloc del món.

Com ha evolucionat en els darrers anys els hàbits dels clients a l'hora de comprar un viatge?

A l'apartat vacacional i donat que la informació està a l'abast de tothom a internet, el client arriba a les nostres oficines "amb els deures fets", i amb molts punts del viatge bastant definits.

Quin paper juga l'agència física de viatges en un moment en què pots gestionar el teu viatge a través de la xarxa?

Potser, avui, el concepte "agència de viatges" és una definició una mica desfasada. Nosaltres, per exemple, preferim presentar-nos com a "assessors de viatges". Com comentaven, la gent té actualment molta informació i a vegades totes aquestes dades mal processades poden generar un efecte contrari al que buscàvem. Nosaltres com assessors procurem treure "el gra de la palla" i donar al client aquella informació vàlida pel tipus de viatge que vol realitzar.

Quins paràmetres teniu en compte per dissenyar un viatge a mida? Realment un viatge és personalitzable 100%?

Evidentment, un coneixement de les preferències del viatger, farà que el viatge a mida s'ajusti, el màxim possible, als desitjos del nostre client.

El viatge organitzat amb guia, té futur?

Hi ha un tipus de viatge per cada tipus de viatger. Hi ha viatgers més aventurers, als que els agrada descobrir les coses per ells mateixos; a uns altres els agrada més la tranquil·litat de tenir a algú que li faci de guia... i, també, hi ha als que els agrada combinar totes dues opcions en un mateix viatge.

Actualment que prima més, el preu o assegurar-se una experiència?

Ambdues coses són prioritàries pel viatger, encara que segons a la franja d'edat que ens movem, una pot tenir més influència que l'altre.

Quina incidència tenen els viatges temàtics actualment al mercat? Aventures, esports, gastronomia,... és un segment que creix?

Cada vegada més, la gestió organitzada de col·lectius està agafant molta volada. Els viatges organitzats amb un motiu concret com pot ser un torneig de golf, una marató, etc. és un segment que clarament està creixent.

Els viatges de feina i turisme són compatibles?

L'home de negocis actual, a conseqüència de la globalització, viatja cada vegada més i està de mitjana més dies fora de casa que abans i això fa que, també, cada cop amb més freqüència, s'arrodoneixi la jornada laboral amb altres activitats com l'assistència a un acte esportiu, teatre, ...

Qui viatja més, els joves o els jubilats?

Tots dos col·lectius són molt actius a l'hora de viatjar, encara que de diferent manera. Als joves els agrada més anar per lliure mentre que els jubilats, generalment, gaudeixen més viatjant en grup.

Vostès ofereixen un servei d'organització d'esdeveniments per a empreses a Barcelona. Té algun tipus de protagonisme especial l'Eixample a les seves propostes?

En el tema de turisme receptiu, Barcelona ofereix actualment infinites possibilitats com ho demostra la quantitat de turisme que hi ha permanentment durant tot l'any. Des del boom de les Olimpíades ha estat una destinació creixent com viatge de cap de setmana, a l’alçada de Londres, París,... I evidentment l'Eixample és un centre neuràlgic d'aquest turisme, tant en l'àmbit d'oferta d'espectacles, cultura, restauració, arquitectura i oci.

A l'Eixample tenim totes aquestes coses i molt a prop unes de les altres, fet que afavoreix la comoditat del client, que ho té tot a mà, sense necessitat de grans desplaçaments,...i això es valora moltíssim.

Quina serà la destinació de moda aquest any fora del nostre país?

Cuba ha agafat una volada molt important després dels canvis polítics recents, i molta gent vol viatjar fins allà ara, quan encara es manté l'essència anterior, preveient que en el futur Cuba serà una destinació molt diferent.

Quina restarà per sempre vigent?

Nova York és un valor segur...

Ens recomana una destinació poc coneguda però que cal conèixer?

Myanmar (antiga Birmània) és potser dels països del sud-est asiàtic el més verge de tots i el viatger podrà gaudir de natura i cultura a parts iguals.

Alguna oferta de darrera hora que no ens podem perdre?

Avui en dia s'ha d'estar molt atent a les ofertes d'última hora perquè quan s'apropen les dates d'un pont, vacances o setmana santa, els Tour operadors que organitzen grups volen que surtin amb totes les places ocupades i això fa que amb la tecnologia existent posin a disposició del client places per viatjar a uns preus realment competitius.

Qui Som

Compra Eixample és la primera plataforma de comunicació de promocions, ofertes i descomptes a mida del comerç de proximitat de l’Eixample. Una iniciativa innovadora i única a la ciutat de Barcelona, ideada pels comerços de totes les associacions que han creat COMPRA EIXAMPLE: CorEixample, Encantsnous Eix Comercial, Fort Pienc Eix Comercial, Gaudi Comerç, Eix Comercial Sagrada Família i Sant Antoni Comerç.

compraeixample.cat pots trobar detallats els directoris dels establiments associats, l'agenda de totes les nostres activitats: fires, mostres, desfilades..., aixó com informació sobre el comerç de proximitat i sobre les associacions que integren COMPRA EIXAMPLE.

Notícies
01.09.2018
Aprendre anglès és fàcil
Aprendre idiomes manté el nostre cervell actiu i saludable. Dominar més d'una llengua ens assegura l'accés a moltes més persones, a millors oportunitats de feina, augmenta la confiança en nosaltres mateixos, ens...
+ info
31.07.2018
Agost a l'Eixample: ni un minut per avorrir-se
A l'estiu a l'Eixample hi ha vida... i molta! Potser hi ha menys gent, però la riquesa cultural, comercial, gastronòmica, d'oci... dels barris que conformen aquest districte ofereixen un munt d'opcions per no avorrir-se ni un minut. Fer...
+ info
Botiga del Mes
Carol’s, productes de perruqueria i estètica a l’engròs i al detallCarol’s, productes de perruqueria i estètica a l’engròs i al detall
Carol’s, productes de perruqueria i estètica a l’engròs i al detall

Jacinto Canales va fundar fa gairebé quaranta anys, Carol's Comercial Jacinto Canales, una de les comercials dedicades a la venda de productes, utensilis i mobiliari de perruqueria més importants i reconegudes de la ciutat de Barcelona. La història del negoci neix de la il·lusió i empenta del seu fundador qui, després d'anys treballant com a venedor d'Henry Colomer, va decidir endegar el seu propi negoci, al que ha dedicat tot el seu empeny i...

Llegir més
Carregant...
x
X