Manuals i Guies

Com crear una base de dades de clients?
Disposar duna base de dades de clients actualitzada i estructurada pot ser vital per a lèxit del teu comerç. Ja saps com crear-la? T'ho expliquem en aquest post.
Avui dia, ja no n'hi ha prou amb enviar promocions setmanals per email o mostrar anuncis a la TV; els consumidors esperen que les mateixes empreses resolguin els seus problemes i les seves...

Analista de dades. Què és i per què en podries necessitar un?
Les dades poden ser un actiu important per al teu comerç i entendre'ls a profunditat és un pas important per poder treure'ls el màxim partit. Comptes amb la persona adequada per fer-ho? Descobreix-ho en aquest post!
Tal com hem comentat en altres oportunitats, poder fer una correcta anàlisi de dades és molt important. Això...

5 eines gratuïtes per a la gestió de RRSS
Gestionar les RRSS del teu comerç no ha de ser complicat. Especialment, si comptes amb els recursos necessaris. Descobreix aquestes eines gratuïtes per millorar la gestió de les xarxes socials.
Segons un estudi realitzat per IAB Spain, a Espanya, un 85% dels internautes d'entre 16 i 65 anys utilitzen xarxes socials. Estem...

Comerç electrònic i marketplace
Gràcies a la venda en línia, les empreses poden arribar a un major nombre de clients així com donar a conèixer els seus productes a diferents mercats. No et perdis aquest document de referència on parlem de comerç electrònic i marketplaces.
En els darrers anys, Internet s'ha convertit en una tecnologia present en...

Consells per aconseguir més ressenyes a Google My Business
Les ressenyes de Google My Business poden oferir a la vostra pime un major grau de visibilitat i interacció amb els clients. T'expliquem en aquest post com funcionen i què pots fer per aconseguir-les.
Hi ha diversos factors que determinen la decisió de compra d'un client. Un dels més importants són les opinions...

Com crear una política de devolucions a la teva botiga en línia?
Comptar amb una política de devolucions és vital per a la teva botiga en línia. En aquest post t'expliquem què és i com crear-ne una per potenciar la satisfacció dels teus clients. Continua llegint!
Les devolucions, canvis i reemborsaments formen part dels processos de qualsevol comerç. Ja sigui per un canvi...

Eines de gestió per als processos interns del teu comerç (físic i en línia)
Descobreix algunes de les eines clau per millorar la gestió en el teu comerç físic i en línia.
Portar la gestió empresarial de qualsevol comerç no ha estat mai una tasca senzilla.
És cert que amb les noves tecnologies algunes accions com organitzar, planificar, distribuir horaris, fer comandes, portar la caixa i la comptabilitat, etc. Es fan de manera molt més ràpida i fàcil; no obstant això, amb el gran creixement del comerç en línia i l'alta competència en tots els sectors, ara més que abans, fa indispensable disposar d'eines que facilitin la...

Què és la publicitat display?
Les campanyes de publicitat display són un dels complements indispensables en qualsevol pla de màrqueting en línia si volem captar trànsit i guanyar reconeixement. Però saps com implementar-les? T'ho expliquem aquí!
A mesura que creixen els espais publicitaris en línia, les campanyes de publicitat display...

Com millorar l'experiència de compra amb el Click&Collect?
Els models de compra no paren d'evolucionar responent a les necessitats dels clients i després de la pandèmia era necessari impulsar models com el click & collect. Continua llegint i descobreix en què consisteix!
El mètode de compra click and collect neix de la necessitat per part dels clients de gaudir...

Consells per potenciar la teva estratègia a les xarxes socials
Créixer a les xarxes socials no ha de ser una tasca difícil. Aquestes pautes us ajudaran a donar un impuls a la vostra estratègia!
- Estableix els teus objectius i KPIs
Aquests objectius i...

La importància de la dada en el procés de digitalització
En el context actual on els clients busquen productes o serveis que compleixin a la perfecció els seus requisits i satisfacin les seves necessitats, les dades són molt valuoses. Ja que, per als comerços, oferir els seus productes o serveis a aquelles persones les necessitats de les quals es veuran cobertes és fonamental i, saber a qui i com oferir aquests productes...

Coneixes la diferència entre KPIs i mètriques?
KPIs i mètriques són el mateix?
Per entendre-ho hem d'aclarir 3 punts:
1. Un KPI o un Indicador Clau de Rendiment és essencial per avaluar l'èxit dels processos i les accions del teu negoci.